loading...

مجله معرفی سایت کسب و کارهای موفق

بازدید : 24
يکشنبه 28 اسفند 1401 زمان : 21:16

سئو و طراحی سایت: هر آنچه که باید بدانید
سئو برای هر کسب‌وکاری که به صورت آنلاین فعالیت می‌کند مهم است، اما بسیاری متوجه نیستند که بهینه‌سازی موتور جستجو باید در فرآیند طراحی وب گنجانده شود - نه اینکه بعداً اضافه شود. در اینجا، مارکوس میلر، ستون نویس، راهنمای جامعی برای سئو و طراحی سایت ارزان ارائه کرده است.
وب سایت شما مرکز دنیای دیجیتال مارکتینگ شماست – مکانی که تمام رودخانه های دیجیتال به سمت آن می روند. و البته، بزرگترین منبع ترافیک آن به طور کلی جستجوی ارگانیک است.

با این حال، اغلب، کسب‌وکارها تا زمانی که یک وب‌سایت طراحی (یا بازطراحی) نکرده‌اند، به سئو سایت فکر نمی‌کنند، و متاسفانه این سایت‌ها معمولاً در بخش سئو و بازاریابی دیجیتال کم هستند. آنها ممکن است براق به نظر برسند، اما اگر هوشمندی های بازاریابی در زمان طراحی پخته نشده باشند، در این صورت شما مسابقه بازاریابی را با یک پایه چوبی اجرا خواهید کرد. یا حداقل با بازگشت به تابلوی نقاشی و هدر دادن کل زمان و پول مواجه شوید.

اخیراً در Bowler Hat بسیار به ارتباط سئو و طراحی وب فکر کرده‌ایم و به تازگی راهنمای برنامه‌ریزی طراحی وب‌سایت را منتشر کرده‌ایم تا به فرآیندی پیچیده کمک کند. این یک قطعه همراه برای آن راهنما است که واقعاً ملاحظات SEO را با جزئیات بسیار دقیق تری پوشش می دهد.

در این پست، نگاهی دارم به این که چگونه سئو باید بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند طراحی (یا طراحی مجدد) وب سایت شما باشد. ما قصد داریم به آنچه که باید برای داشتن سایتی که برای بازاریابی جستجو و تولید سرنخ ساخته شده است در نظر بگیرید – و اینکه چگونه تمرکز بر کاربران شاد خدایان گوگل را در کنار شما نگه می‌دارد.

ما همچنین نگاهی خواهیم داشت به برخی از مشکلات رایجی که می تواند برای مشاغلی که به دنبال ایجاد یک وب سایت جدید هستند که در تلاش های بازاریابی دیجیتال شما نقش اساسی دارد، بیفتد.

به طور خلاصه، من قصد دارم به شما کمک کنم مطمئن شوید که سایت بعدی شما یک ماشین سئو ناب و متوسط و بازاریابی دیجیتال است.

اتفاقی که معمولا می افتد…
تلفنی در دفتر مرکزی بولر هت زنگ می زند.

مارکوس: "هی، کلاه بولر اینجاست. چطور میتوانیم کمک کنیم؟"

تماس گیرنده: «سلام. ما به تازگی یک وب سایت ساخته ایم و به نظر می رسد که حجم قابل توجهی از ترافیک را از دست داده ایم. یا "... ما برای کلمات کلیدی که قبلا برای آنها قابل مشاهده بودیم رتبه بندی نمی کنیم." یا "... ما فقط هیچ سوالی دریافت نمی کنیم." یا "... ما می خواهیم ببینیم که چه کاری می توانیم برای بهبود سئوی خود انجام دهیم."

مارکوس: "آه، باشه. اگر می‌توانید آدرس اینترنتی و شماره‌ای را به من بگویید تا بتوانم دوباره با شما تماس بگیرم، می‌توانم نگاهی بیندازم و پیشنهاداتی ارائه کنم.»

اینجا یک مشکل وجود دارد. سئو یک چسب زخم نیست که بتوانید آن را روی یک سایت موجود بچسبانید. سئوی وب سایت برای موفقیت آنلاین برای اکثر مشاغل اساسی است. و همان مفاهیمی که به سئو جامد کمک می کند به جستجوی پولی، اجتماعی و سایر تلاش های بازاریابی ورودی کمک می کند. اشتباه کنید و مطمئناً در رسیدن به اهداف بازاریابی دیجیتال خود شکست خواهید خورد.

توسعه یک وب سایت سازگار با سئو
در یک سطح اساسی، یک سایت دوستدار سئو سایتی است که به موتور جستجو اجازه می دهد صفحات را در سراسر سایت جستجو و مطالعه کند. اطمینان از اینکه یک موتور جستجو می تواند به راحتی محتوای شما را بخزد و درک کند، اولین قدم برای اطمینان از دیده شدن شما در صفحات نتایج موتور جستجو است.

یک موتور جستجو از یک خزنده وب برای این کار استفاده می کند و ما سعی می کنیم با موتورهای جستجو کار کنیم تا بر علیه آنها. متأسفانه راه های زیادی برای ساختن وب سایت وجود دارد و همه فناوری ها با بهینه سازی موتورهای جستجو ساخته نشده اند.

ساخت یک سایت دوستدار سئو مستلزم برنامه ریزی دقیق و یک رویکرد ساختاریافته برای نشان دادن کسب و کار شما و خدماتی است که ارائه می دهید. برای بسیاری از کسب‌وکارها، این می‌تواند پیچیده باشد - مستند کردن دقیقاً آنچه انجام می‌دهید همیشه آسان نیست.

به عنوان یک ابزار بازاریابی، وب سایت شما باید بر اساس یک برنامه بازاریابی دیجیتال جامد با یک مدل تجاری روشن و پیشنهاد ارزش ساخته شود. اگر نامشخص است، ابتدا باید آن را بررسی کنید.

با فرض اینکه همه چیزهای خوب را در جای خود دارید، بیایید وارد آن شویم.

مبانی
چند عنصر اصلی وجود دارد که زمینه را برای یک فرآیند طراحی وب سایت بهینه شده فراهم می کند.

دامنه ها

کسب و کار شما ممکن است از example.com به عنوان دامنه اصلی استفاده کند. اما ممکن است دیگران داشته باشید. اطمینان از اینکه دامنه شما منطقی است و با کاری که انجام می دهید مرتبط است بسیار مهم است. اطمینان از اینکه همه تغییرات و زیر دامنه ها به درستی به سایت اصلی اشاره می کنند و به یک نسخه متعارف سایت هدایت می شوند، مهم است.

کسب و کار ما کلاه بولر نام دارد. ما در انگلستان فعالیت می کنیم. ما یک تجارت مبتنی بر وب هستیم. طبیعی است که دامنه ما www.bowlerhat.co.uk است. همه زیردامنه های 301 به آدرس اصلی www.bowlerhat.co.uk هدایت می شوند. ما تغییرات دامنه کمی داریم که 301 به URL اصلی هدایت می شود. این همه منطقی است

فریب نخورید که فکر کنید داشتن کلمات کلیدی در my-domain.com کمک می کند. به نظر می رسد ساده است. این می تواند کمی به مشاغل محلی کمک کند، اما مطمئن شوید که در حال نقشه برداری با دنیای واقعی هستید. عاقل باش

میزبانی

میزبانی شما نیز مهم است. سایت کند باعث ناراضی شدن کاربران می شود. میزبانی شما باید از قوانین عقل سلیم پیروی کند. در جایی قرار بگیرید که مخاطبان شما در آن قرار دارند. سریع باش در صورت لزوم، مختص پلتفرم باشید. WP Engine یک مثال عالی است، زیرا یک پلتفرم را فراهم می کند

متناسب با وب سایت های وردپرسی

CMS

CMS (سیستم مدیریت محتوا) که برای کسب و کار خود انتخاب می کنید می تواند بر میزان موفقیت شما تأثیر زیادی بگذارد. وردپرس در بسیاری از شرایط یک گزینه عالی است، اما تنها گزینه نیست. مطمئناً در یک سطح اولیه به گونه‌ای تنظیم شده است که Google بتواند آن را درک کند. این بدان معنا نیست که بهترین انتخاب برای همه موقعیت‌ها است، اما مطمئناً نقطه شروع خوبی برای اکثر مشاغل است. فقط مطمئن شوید که CMSی که انتخاب می‌کنید برای شرایط شما مناسب است، نه اینکه شرکت وب انتخابی شما ترجیح می‌دهد با آن کار کند.

خزیدن و دسترسی
اولین قدم این است که مطمئن شوید یک موتور جستجو می تواند سایت شما را بخزد و بفهمد که شما چه کاری انجام می دهید (و کجا آن را انجام می دهید).

نمایه سازی

برای درک سایت شما، آنها باید بتوانند محتوای صفحه را بخوانند. این بدان معناست که محتوای اصلی سایت شما باید پشت صحنه مبتنی بر متن باشد. نه تصاویر نه فلش یا ویدیو. حتی در این دنیای همیشه در حال پیشرفت، محتوای اصلی شما همچنان باید مبتنی بر متن باشد. برخی از ابزارهای عالی مانند فونت های وب وجود دارد که به این معنی است که شما هنوز هم می توانید قسمت را نگاه کنید و تصاویر شما جایگاهی دارند، اما مطمئن شوید که با زبان واضح در مورد کاری که انجام می دهید صحبت کنید تا موتور جستجو بتواند پیشنهاد شما را بخواند و درک کند. .

تصاویر، ویدئوها، فایل‌های PDF و محتوا نیز مهم هستند و می‌توانند منبع ترافیک موتورهای جستجو باشند. باز هم، اینها باید قابل کشف و نمایه سازی باشند.

ساختار پیوند

برای ایندکس کردن محتوای خود فراتر از صفحه اصلی، به پیوندهای داخلی نیاز دارید که موتور جستجو بتواند آنها را بخزد. ناوبری اصلی شما، دستورالعمل های موتور جستجو و ابزارهایی مانند نقشه سایت XML به موتور جستجو کمک می کند تا سایت شما را بخزد و صفحات جدید را کشف کند. ابزارهایی مانند Screaming Frog می توانند به شما کمک کنند تا اطمینان حاصل کنید که سایت شما می تواند به راحتی توسط یک موتور جستجو خزیده شود.

معماری اطلاعات و ساختار سایت شما
من همیشه قیاس کابینت بایگانی را برای ساختار وب سایت دوست داشتم. سایت شما کابینت بایگانی است. دسته بندی اصلی کشوها هستند. زیرشاخه ها پوشه های داخل کشو هستند. صفحات اسنادی در پوشه ها هستند.

کابینت: وب سایت شما
کشو: دسته سطح بالا
پوشه: زیر مجموعه
فایل: سند/صفحه فردی
زمینه نه تنها با سایتی که در آن وجود دارد، بلکه با موقعیت درون آن سایت نیز نشان داده می شود. سایت خود ما یک کشو برای خدمات دارد و هر سرویس دارای خدمات فرعی در پوشه ها است. سایت شما تا حد زیادی یکسان خواهد بود.

اگر ساختار زیر از سایت Bowler Hat را به عنوان مثال در نظر بگیریم:

صفحه اصلی

- خدمات

- - محل خدمات

– – – خدمات انفرادی

صفحه اصلی

- خدمات

- - سئو

– – – ممیزی SEO

بنابراین، صفحه ای در این معماری اطلاعاتی وجود دارد که به سادگی /adits/ است.

صفحه /audits/ در پوشه SEO در کشوی خدمات وجود دارد. خوب و منظم این می تواند با سایر عناصر سئو دنبال شود تا به وضوح زمینه ای را بسیار فراتر از آنچه که سند به تنهایی نشان می دهد نشان دهد.

این مربوط به پست‌های وبلاگ، مقالات، محتوای پرسش‌های متداول، خدمات، مکان‌ها و تقریباً هر چیز دیگری است که موجودیتی در کسب و کار شما است. شما به دنبال ساختاردهی اطلاعات مربوط به کسب و کار خود به گونه ای هستید که قابل درک باشد.

برخی از سایت ها ممکن است رویکردی عمیق برای ساختاردهی محتوا داشته باشند. دیگران ممکن است رویکرد گسترده ای داشته باشند. نکته مهم در اینجا این است که همه چیز باید به گونه ای سازماندهی شود که منطقی باشد و ناوبری و کشف را ساده کند.

یک رویکرد سه تا چهار سطحی مانند این تضمین می‌کند که بیشتر محتوا را می‌توان به راحتی با چهار کلیک پیمایش کرد و بهتر از یک رویکرد عمیق‌تر برای ناوبری سایت (برای کاربران و موتورهای جستجو) عمل می‌کند.

URL ها

متن بیشتر با URL نشان داده می شود. یک قرارداد نامگذاری معقول کمک می کند تا زمینه بیشتری برای انسان ها و موتورهای جستجو فراهم شود.

در زیر دو مجموعه فرضی URL آورده شده است که می توانند به مسیر خدمات > سئو > سئو حسابرسی که در بالا توضیح داده شده است، نگاشت شوند – اما یکی منطقی است و دیگری هیچ کمکی نمی کند.

www.example.com
www.example.com/services/
www.example.com/services/seo/
www.example.com/services/seo/audits/

www.example.com
www.example.com/s123/
www.example.com/s123/s1/
www.example.com/s123/s1/75/

البته، مجموعه دوم URL ها یک مثال عمدا مبتکرانه است، اما به یک نکته کمک می کند - اولین قرارداد نامگذاری URL به موتورهای جستجو و کاربران کمک می کند، و دومی مانع می شود.

جهت یابی

ناوبری شما به همان اندازه مهم است. هنگامی که یک سایت به خوبی ساختار یافته است، ناوبری با ساختار، URL ها و سایر اجزاء، مانند نقشه های سایت XML، کار می کند تا به استحکام بخشیدن به آنچه هر صفحه یا قسمتی از محتوا است کمک کند.

ناوبری چیزی بیش از منوی بالای وب سایت شماست. به این صورت است که شما کاربران را به مرتبط ترین قسمت سایت خود راهنمایی می کنید. ناوبری می تواند ابزاری برای افزایش آگاهی از خدمات اضافی باشد و نه تنها پیوندهای متنی بلکه محتوای موجود در تمام صفحات و عناصر طراحی قالب سایت شما را شامل می شود.

من همیشه قیاس تابلوی راهنما را دوست داشتم. وارد یک سوپرمارکت می شوم و به دنبال علائم می گردم تا آنچه را که نیاز دارم پیدا کنم. وب سایت شما تفاوتی ندارد. اگر کاربری ارجاع داده شود و نام تجاری شما را جستجو کند، این کار را انجام خواهد داد.

در مورد طراحی سایت شرکتی بیشتر بدانید.

سئو و طراحی سایت: هر آنچه که باید بدانید
سئو برای هر کسب‌وکاری که به صورت آنلاین فعالیت می‌کند مهم است، اما بسیاری متوجه نیستند که بهینه‌سازی موتور جستجو باید در فرآیند طراحی وب گنجانده شود - نه اینکه بعداً اضافه شود. در اینجا، مارکوس میلر، ستون نویس، راهنمای جامعی برای سئو و طراحی سایت ارزان ارائه کرده است.
وب سایت شما مرکز دنیای دیجیتال مارکتینگ شماست – مکانی که تمام رودخانه های دیجیتال به سمت آن می روند. و البته، بزرگترین منبع ترافیک آن به طور کلی جستجوی ارگانیک است.

با این حال، اغلب، کسب‌وکارها تا زمانی که یک وب‌سایت طراحی (یا بازطراحی) نکرده‌اند، به سئو سایت فکر نمی‌کنند، و متاسفانه این سایت‌ها معمولاً در بخش سئو و بازاریابی دیجیتال کم هستند. آنها ممکن است براق به نظر برسند، اما اگر هوشمندی های بازاریابی در زمان طراحی پخته نشده باشند، در این صورت شما مسابقه بازاریابی را با یک پایه چوبی اجرا خواهید کرد. یا حداقل با بازگشت به تابلوی نقاشی و هدر دادن کل زمان و پول مواجه شوید.

اخیراً در Bowler Hat بسیار به ارتباط سئو و طراحی وب فکر کرده‌ایم و به تازگی راهنمای برنامه‌ریزی طراحی وب‌سایت را منتشر کرده‌ایم تا به فرآیندی پیچیده کمک کند. این یک قطعه همراه برای آن راهنما است که واقعاً ملاحظات SEO را با جزئیات بسیار دقیق تری پوشش می دهد.

در این پست، نگاهی دارم به این که چگونه سئو باید بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند طراحی (یا طراحی مجدد) وب سایت شما باشد. ما قصد داریم به آنچه که باید برای داشتن سایتی که برای بازاریابی جستجو و تولید سرنخ ساخته شده است در نظر بگیرید – و اینکه چگونه تمرکز بر کاربران شاد خدایان گوگل را در کنار شما نگه می‌دارد.

ما همچنین نگاهی خواهیم داشت به برخی از مشکلات رایجی که می تواند برای مشاغلی که به دنبال ایجاد یک وب سایت جدید هستند که در تلاش های بازاریابی دیجیتال شما نقش اساسی دارد، بیفتد.

به طور خلاصه، من قصد دارم به شما کمک کنم مطمئن شوید که سایت بعدی شما یک ماشین سئو ناب و متوسط و بازاریابی دیجیتال است.

اتفاقی که معمولا می افتد…
تلفنی در دفتر مرکزی بولر هت زنگ می زند.

مارکوس: "هی، کلاه بولر اینجاست. چطور میتوانیم کمک کنیم؟"

تماس گیرنده: «سلام. ما به تازگی یک وب سایت ساخته ایم و به نظر می رسد که حجم قابل توجهی از ترافیک را از دست داده ایم. یا "... ما برای کلمات کلیدی که قبلا برای آنها قابل مشاهده بودیم رتبه بندی نمی کنیم." یا "... ما فقط هیچ سوالی دریافت نمی کنیم." یا "... ما می خواهیم ببینیم که چه کاری می توانیم برای بهبود سئوی خود انجام دهیم."

مارکوس: "آه، باشه. اگر می‌توانید آدرس اینترنتی و شماره‌ای را به من بگویید تا بتوانم دوباره با شما تماس بگیرم، می‌توانم نگاهی بیندازم و پیشنهاداتی ارائه کنم.»

اینجا یک مشکل وجود دارد. سئو یک چسب زخم نیست که بتوانید آن را روی یک سایت موجود بچسبانید. سئوی وب سایت برای موفقیت آنلاین برای اکثر مشاغل اساسی است. و همان مفاهیمی که به سئو جامد کمک می کند به جستجوی پولی، اجتماعی و سایر تلاش های بازاریابی ورودی کمک می کند. اشتباه کنید و مطمئناً در رسیدن به اهداف بازاریابی دیجیتال خود شکست خواهید خورد.

توسعه یک وب سایت سازگار با سئو
در یک سطح اساسی، یک سایت دوستدار سئو سایتی است که به موتور جستجو اجازه می دهد صفحات را در سراسر سایت جستجو و مطالعه کند. اطمینان از اینکه یک موتور جستجو می تواند به راحتی محتوای شما را بخزد و درک کند، اولین قدم برای اطمینان از دیده شدن شما در صفحات نتایج موتور جستجو است.

یک موتور جستجو از یک خزنده وب برای این کار استفاده می کند و ما سعی می کنیم با موتورهای جستجو کار کنیم تا بر علیه آنها. متأسفانه راه های زیادی برای ساختن وب سایت وجود دارد و همه فناوری ها با بهینه سازی موتورهای جستجو ساخته نشده اند.

ساخت یک سایت دوستدار سئو مستلزم برنامه ریزی دقیق و یک رویکرد ساختاریافته برای نشان دادن کسب و کار شما و خدماتی است که ارائه می دهید. برای بسیاری از کسب‌وکارها، این می‌تواند پیچیده باشد - مستند کردن دقیقاً آنچه انجام می‌دهید همیشه آسان نیست.

به عنوان یک ابزار بازاریابی، وب سایت شما باید بر اساس یک برنامه بازاریابی دیجیتال جامد با یک مدل تجاری روشن و پیشنهاد ارزش ساخته شود. اگر نامشخص است، ابتدا باید آن را بررسی کنید.

با فرض اینکه همه چیزهای خوب را در جای خود دارید، بیایید وارد آن شویم.

مبانی
چند عنصر اصلی وجود دارد که زمینه را برای یک فرآیند طراحی وب سایت بهینه شده فراهم می کند.

دامنه ها

کسب و کار شما ممکن است از example.com به عنوان دامنه اصلی استفاده کند. اما ممکن است دیگران داشته باشید. اطمینان از اینکه دامنه شما منطقی است و با کاری که انجام می دهید مرتبط است بسیار مهم است. اطمینان از اینکه همه تغییرات و زیر دامنه ها به درستی به سایت اصلی اشاره می کنند و به یک نسخه متعارف سایت هدایت می شوند، مهم است.

کسب و کار ما کلاه بولر نام دارد. ما در انگلستان فعالیت می کنیم. ما یک تجارت مبتنی بر وب هستیم. طبیعی است که دامنه ما www.bowlerhat.co.uk است. همه زیردامنه های 301 به آدرس اصلی www.bowlerhat.co.uk هدایت می شوند. ما تغییرات دامنه کمی داریم که 301 به URL اصلی هدایت می شود. این همه منطقی است

فریب نخورید که فکر کنید داشتن کلمات کلیدی در my-domain.com کمک می کند. به نظر می رسد ساده است. این می تواند کمی به مشاغل محلی کمک کند، اما مطمئن شوید که در حال نقشه برداری با دنیای واقعی هستید. عاقل باش

میزبانی

میزبانی شما نیز مهم است. سایت کند باعث ناراضی شدن کاربران می شود. میزبانی شما باید از قوانین عقل سلیم پیروی کند. در جایی قرار بگیرید که مخاطبان شما در آن قرار دارند. سریع باش در صورت لزوم، مختص پلتفرم باشید. WP Engine یک مثال عالی است، زیرا یک پلتفرم را فراهم می کند

متناسب با وب سایت های وردپرسی

CMS

CMS (سیستم مدیریت محتوا) که برای کسب و کار خود انتخاب می کنید می تواند بر میزان موفقیت شما تأثیر زیادی بگذارد. وردپرس در بسیاری از شرایط یک گزینه عالی است، اما تنها گزینه نیست. مطمئناً در یک سطح اولیه به گونه‌ای تنظیم شده است که Google بتواند آن را درک کند. این بدان معنا نیست که بهترین انتخاب برای همه موقعیت‌ها است، اما مطمئناً نقطه شروع خوبی برای اکثر مشاغل است. فقط مطمئن شوید که CMSی که انتخاب می‌کنید برای شرایط شما مناسب است، نه اینکه شرکت وب انتخابی شما ترجیح می‌دهد با آن کار کند.

خزیدن و دسترسی
اولین قدم این است که مطمئن شوید یک موتور جستجو می تواند سایت شما را بخزد و بفهمد که شما چه کاری انجام می دهید (و کجا آن را انجام می دهید).

نمایه سازی

برای درک سایت شما، آنها باید بتوانند محتوای صفحه را بخوانند. این بدان معناست که محتوای اصلی سایت شما باید پشت صحنه مبتنی بر متن باشد. نه تصاویر نه فلش یا ویدیو. حتی در این دنیای همیشه در حال پیشرفت، محتوای اصلی شما همچنان باید مبتنی بر متن باشد. برخی از ابزارهای عالی مانند فونت های وب وجود دارد که به این معنی است که شما هنوز هم می توانید قسمت را نگاه کنید و تصاویر شما جایگاهی دارند، اما مطمئن شوید که با زبان واضح در مورد کاری که انجام می دهید صحبت کنید تا موتور جستجو بتواند پیشنهاد شما را بخواند و درک کند. .

تصاویر، ویدئوها، فایل‌های PDF و محتوا نیز مهم هستند و می‌توانند منبع ترافیک موتورهای جستجو باشند. باز هم، اینها باید قابل کشف و نمایه سازی باشند.

ساختار پیوند

برای ایندکس کردن محتوای خود فراتر از صفحه اصلی، به پیوندهای داخلی نیاز دارید که موتور جستجو بتواند آنها را بخزد. ناوبری اصلی شما، دستورالعمل های موتور جستجو و ابزارهایی مانند نقشه سایت XML به موتور جستجو کمک می کند تا سایت شما را بخزد و صفحات جدید را کشف کند. ابزارهایی مانند Screaming Frog می توانند به شما کمک کنند تا اطمینان حاصل کنید که سایت شما می تواند به راحتی توسط یک موتور جستجو خزیده شود.

معماری اطلاعات و ساختار سایت شما
من همیشه قیاس کابینت بایگانی را برای ساختار وب سایت دوست داشتم. سایت شما کابینت بایگانی است. دسته بندی اصلی کشوها هستند. زیرشاخه ها پوشه های داخل کشو هستند. صفحات اسنادی در پوشه ها هستند.

کابینت: وب سایت شما
کشو: دسته سطح بالا
پوشه: زیر مجموعه
فایل: سند/صفحه فردی
زمینه نه تنها با سایتی که در آن وجود دارد، بلکه با موقعیت درون آن سایت نیز نشان داده می شود. سایت خود ما یک کشو برای خدمات دارد و هر سرویس دارای خدمات فرعی در پوشه ها است. سایت شما تا حد زیادی یکسان خواهد بود.

اگر ساختار زیر از سایت Bowler Hat را به عنوان مثال در نظر بگیریم:

صفحه اصلی

- خدمات

- - محل خدمات

– – – خدمات انفرادی

صفحه اصلی

- خدمات

- - سئو

– – – ممیزی SEO

بنابراین، صفحه ای در این معماری اطلاعاتی وجود دارد که به سادگی /adits/ است.

صفحه /audits/ در پوشه SEO در کشوی خدمات وجود دارد. خوب و منظم این می تواند با سایر عناصر سئو دنبال شود تا به وضوح زمینه ای را بسیار فراتر از آنچه که سند به تنهایی نشان می دهد نشان دهد.

این مربوط به پست‌های وبلاگ، مقالات، محتوای پرسش‌های متداول، خدمات، مکان‌ها و تقریباً هر چیز دیگری است که موجودیتی در کسب و کار شما است. شما به دنبال ساختاردهی اطلاعات مربوط به کسب و کار خود به گونه ای هستید که قابل درک باشد.

برخی از سایت ها ممکن است رویکردی عمیق برای ساختاردهی محتوا داشته باشند. دیگران ممکن است رویکرد گسترده ای داشته باشند. نکته مهم در اینجا این است که همه چیز باید به گونه ای سازماندهی شود که منطقی باشد و ناوبری و کشف را ساده کند.

یک رویکرد سه تا چهار سطحی مانند این تضمین می‌کند که بیشتر محتوا را می‌توان به راحتی با چهار کلیک پیمایش کرد و بهتر از یک رویکرد عمیق‌تر برای ناوبری سایت (برای کاربران و موتورهای جستجو) عمل می‌کند.

URL ها

متن بیشتر با URL نشان داده می شود. یک قرارداد نامگذاری معقول کمک می کند تا زمینه بیشتری برای انسان ها و موتورهای جستجو فراهم شود.

در زیر دو مجموعه فرضی URL آورده شده است که می توانند به مسیر خدمات > سئو > سئو حسابرسی که در بالا توضیح داده شده است، نگاشت شوند – اما یکی منطقی است و دیگری هیچ کمکی نمی کند.

www.example.com
www.example.com/services/
www.example.com/services/seo/
www.example.com/services/seo/audits/

www.example.com
www.example.com/s123/
www.example.com/s123/s1/
www.example.com/s123/s1/75/

البته، مجموعه دوم URL ها یک مثال عمدا مبتکرانه است، اما به یک نکته کمک می کند - اولین قرارداد نامگذاری URL به موتورهای جستجو و کاربران کمک می کند، و دومی مانع می شود.

جهت یابی

ناوبری شما به همان اندازه مهم است. هنگامی که یک سایت به خوبی ساختار یافته است، ناوبری با ساختار، URL ها و سایر اجزاء، مانند نقشه های سایت XML، کار می کند تا به استحکام بخشیدن به آنچه هر صفحه یا قسمتی از محتوا است کمک کند.

ناوبری چیزی بیش از منوی بالای وب سایت شماست. به این صورت است که شما کاربران را به مرتبط ترین قسمت سایت خود راهنمایی می کنید. ناوبری می تواند ابزاری برای افزایش آگاهی از خدمات اضافی باشد و نه تنها پیوندهای متنی بلکه محتوای موجود در تمام صفحات و عناصر طراحی قالب سایت شما را شامل می شود.

من همیشه قیاس تابلوی راهنما را دوست داشتم. وارد یک سوپرمارکت می شوم و به دنبال علائم می گردم تا آنچه را که نیاز دارم پیدا کنم. وب سایت شما تفاوتی ندارد. اگر کاربری ارجاع داده شود و نام تجاری شما را جستجو کند، این کار را انجام خواهد داد.

در مورد طراحی سایت شرکتی بیشتر بدانید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 88
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 31
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 189
  • بازدید سال : 626
  • بازدید کلی : 1620
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی